Livsstilsmessen 2015

17. marts 2015

Endnu en dejlig Livsstilsmesse i Skælskørhallen er slut – tak til alle udstillere og besøgende!

Søndag aften pakkede de mere end 45 udstillere sammen efter en travl dag med masser af gæster. Der var generel stor tilfredshed med messen – således har næsten alle udstillere besvaret vores spørgeskema positivt, og de fleste vil gerne være med til Livsstilsmessen i 2016, som finder sted 6. marts.

Der var også positive tilkendegivelser fra publikum, som generelt er tilfredse. Mange har bemærket at udstillerne er rigtig gode til at komme med spændende og attraktive stande. Der var naturligvis stor tilstrømning til de udstillere, der bød på smagsprøver. Både Kobæk caféen og Solsikken bød på lækre delikatesser, ligesom Skælskør Vinhandel og Super Brugsen havde god gang i smagsprøver og salg. Der blev solgt tøj og briller, orienteret om fritidstilbud og diverse produkter, der blev masseret og sat hår og make up, så der gik hurtigt et par timer.

Hver time blev der udtrukket fine præmier på adgangsbilletten, og så var der også stor begejstring for det traditionelle modeshow, som i år var lidt anderledes. Der var bygget en
rigtig catwalk op, og modellerne gik til forskellig musik. Og mon der er mange andre modeshows, som kan byde på en flot model i græsgrøn kjole med en stor plæneklipper?

Vi i bestyrelsen for foreningen Skælskør År 2000 siger en stor tak til alle vore udstillere, og også til de mange gæster, og vi håber på at se jer alle igen søndag den 6. marts 2016.

Livsstilsmessen i Skælskørhallen søndag den 1. marts 2015 er klar med 45 udstillere….!

Flere nyheder, også et lidt anderledes modeshow. Skælskør Boldklub vil tage sig af boldglade børn mellem 5-15 år på Kunststof-banen.

Gennem årene er rigtig mange mennesker mødt op den første søndag i marts for at bruge nogle hyggelige timer i Skælskørhallen, hvor Livsstilsmessen, arrangeret af Foreningen Skælskør År 2000, byder på et udvalg af forretninger og foreninger primært fra lokalområdet.

Pernille Kirkeskov-Hansen, formand for Skælskør År 2000, kunne allerede i november melde alt udsolgt, med flere på venteliste.

“Det er virkelig skønt at føle den store opbakning, messen har blandt både tidligere udstillere og de nye. Det gør det ekstra sjovt for os i bestyrelsen”, siger Pernille.

Blandt de nye udstillere finder man bl.a. Flügger, Stig Rasmussen Automobiler, og så er det glædeligt at nogle af de helt nye butikker, som er åbnet i de seneste måneder i Skælskør, nemlig Kaiza og Minteriør, også har valgt at deltage.

Borreby Teater er med, og man vil kunne købe billetter til den kommende forestilling, Baronessen på Benzintanken.

Udenfor hallen er der også nogle nye udstillere, nemlig Slagelse Kommune, Center for Teknik og Miljø, OK Køkkenrenovering og Kjerulf Biler.

Det traditionelle modeshow, som finder sted kl. 12 og 14, får i år en lidt anderledes udformning. Der bliver en rigtig catwalk, hævet fra gulvet. Og så vil modellerne gå på podiet til musik, i stedet for lange opremsninger af hvilket tøj mv, modellerne bærer.

Deltagerne i modeshowet er: Absalon Cykler, Butik Mille, Coiffure no. 1, Gertrud, Helles Salon, Klinik la Vie, Købmandsgården, Mia Med Mere, Optik 4230, Profil Optik. Som sædvanlig udtrækkes der på entrébilletten hver time dejlige præmier i form af gavekort eller spændende produkter. Og også som sædvanlig er der smagsprøver og gode messetilbud, så tag bare godt med kontanter med.

Hvis man har børn med, som måske ikke har lyst til at blive slæbt rundt i hallen for at blive inspireret af de mange muligheder, udstillerne byder på, har Skælskør Boldklub fået en rigtig god idé: mellem kl. 10 – 14 står nogle af ungdomstrænerne klar på den nye kunststofbane bag klubhuset. Her vil de sætte børnene i gang med forskellige boldspil, så rigtig mange kan få lyst til at gå i gang når sæsonen starter. Måske bliver det starten på en ny Messi eller Ronaldo ?

Nyhedsbrev