Livsstilsmessen 2016

17. marts 2016

En udsolgt Livsstilsmesse i Skælskørhallen står klar søndag den 6. marts

40 udstillere på 63 stande er i topform til at byde publikum velkommen fra 10 – 16.

Gennem en del år har foreningen Skælskør År 2000 arrangeret den årlige Livsstilsmesse i Skælskørhallen, dels for at give udstillere og publikum lejlighed til at møde hinanden, men også fordi overskuddet fra Livsstilsmessen er med til at sikre, at Den Kulturelle Folkefest i uge 35 kan løbe af stablen.

”Selv om vi får et flot tilskud fra Slagelse Kommune, og forskellige velvillige sponsorer, ikke mindst Harboes Bryggeri, tæller på indtægtssiden, så giver Folkefesten underskud”, siger Pernille Kirkeskov-Hansen. ”Ikke mindst, fordi vi bruger penge på aktiviteter og underholdning med kendte og dyre kunstnere, som både børn og voksne kan opleve gratis eller til få penge.
Derfor er vi i bestyrelsen utrolig glade for opbakningen til Livsstilsmessen”, slutter Pernille.

Som sædvanlig vil der være god stemning i Skælskørhallen, hvor de mange udstillere byder på et bredt udvalg af produkter, lige fra briller, tøj, køkkener, biler og cykler til boligindretning og bøger. Der er også gode muligheder inden for skønhed og sundhed. Kunst og kultur er også repræsenteret, og så er der forskellige foreninger, der gerne vil inspirere og informere.

Tre af byens spisesteder er med.

Nemlig Solsikken, Kobæk Caféen og Kobæk Strand, som er med for første gang. Også SuperBrugsen, Meny og Skælskør Vinhandel deltager, så der vil være masser af smagsprøver og gode tilbud.

Naturligvis skal publikum ikke undvære det populære modeshow, som finder sted kl. 12 og kl. 14. Deltagerne er Profil Optik, Optik Skælskør, Absalon Cykler, Klinik la Vie, Coiffure no. 1, Butik Mille, Lamour Shop og Miamedmere fra Kunsternerlavet KIT. Når modellerne går på podiet sker det til et stykke musik, som hver forretning selv har valgt.

Der er mange gode præmier, dels ved konkurrencer på standene, men også fordi der hver time trækkes lod på entrébilletten til bl.a. gavekort.

Entré til Livsstilsmessen er stadig kr. 25 for voksne, mens børn under 15 år kommer gratis ind. Der er naturligvis åbent i Skælskørhallens Café, hvor man kan købe diverse mad og drikke.

Husk kontanter – nogle udstillere har MobilePay og Dankort, men ikke alle.